2015. augusztus 3., hétfő

Keresztes medálok

A mai hosszadalmas és fárasztó nap után végre jutott időm a kézműveskedésre. Első kísérleteim a süthető gyurmával, ám ahhoz képest elégedett voltam a végeredménnyel. Nem azt mondom, hogy a világ legjobb alkotása, de önmagamhoz képest tűrhető. Gondoltam hátha valakinek tetszik, és ettől esetleg ő is felbuzdul! :) 


Nem tudom, hogy a telefonom kamerája által készített kép mennyire kivehető, de nagyjából szerintem látszanak a formák. 


Ez pedig a két alkotásom külön-külön. Azt hiszem holnap is kreatívkodok valamit, mert nagyon élveztem. :D



Ja egyébként láttam, hogy most meg jönnek a goth vallomások. :D Először nem akartam arról is írni, de elkapott az ihlet, és megjött hozzá a kedvem. Az ilyen önismereti dolgok mindig hasznosak, mert tanulhatunk önmagunkról.

0 megjegyzés: