2015. július 31., péntek

Gothnak lenni nem menő!





Sziasztok!
Ez az első bejegyzés a blogon, úgyhogy próbálok mindent beleadni, mondván, hogy amilyen a kezdet, olyan a folytatás.Az oldal valójában nem az enyém lett volna, hanem egy Tünde nevű (elmondása szerint goth ) lánynak készítettem a designt, és csak később ,,örököltem meg".
Nagy hobbim a kinézetek kicsinosítása, egy goth blogról pedig nem is beszélve, így gondolkodás nélkül igent mondtam az ajánlatára. Több napomat igénybe vette, volt, hogy éjszaka is foglalkoztam vele, hogy kihozhassam belőle a maximumot. Körülbelül ötezerféle változatot kipróbáltam, ami nem tetszett, azt pedig lecseréltem, vagy átalakítottam. Tegnap este lettem készen a végleges változattal, és hihetetlenül elégedett voltam vele, mert tényleg úgy éreztem, hogy mindent beleadtam, a végeredmény pedig olyan lett, amit a saját oldalamon is szívesen elnéztem volna. Ezt az örömöt meg akartam, a tulajdonosával is osztani, így írtam neki egy emailt, hogy nézze meg, neki tetszik-e, meg, hogy van-e valami, amin esetleg változtatni szeretne. Hamar válaszolt is, nyolc tömött soron át ecsetelte, hogy mennyire tökéletes és csodálatos munkát végeztem. A levél utolsó felében viszont pár szóval leírta, hogy, ezektől függetlenül, ő már nem szeretne ilyen blogot vezetni, elment a kedve, és most látta, hogy a beauty blogok mennyivel népszerűbbek... Elsőre csak néztem, mint borjú az új kapura, hogy ezt mégis, hogy képzeli valaki. De most tényleg, egy hete beszélünk folyamatosan a részletekről, konkrét leírást adott, hogy mit vár, stb. És amikor már mindennel megvagyok, akkor meg közli, hogy ennyi, neki már nem kell, elvégre nem ő dolgozott vele. Ráadásul azt még meg is értem valahol, hogy előfordul, amikor közbe jön valami, és látjuk, hogy nem lesz időnk egy blogra is pluszban. Na de akkor meg nem az az első, hogy a készítőnek írunk két sort, hogy ezért és ezért ne csinálja tovább!? Mert szerintem hihetetlenül nagy bunkóság valakit utólag tájékoztatni erről, nekem például nagyon rosszul esett, hogy annyiba sem vett, hogy előbb közölje!

Ez az egyik, amin fennakadtam, a másik pedig, hogy népszerűség és menőség alapján kell blogot írni? Szerintem nem... Engem kényszeríteni sem lehetne, hogy beauty blogot írjak, amikor goth vagyok és egyértelműen ez érdekel. El tudom képzelni, hogy ő mennyire átérezhette az életérzést, és hogy mennyire tartozott valójában ehhez a szubkultúrához... Én azt gondolom, hogy egy született goth, aki tényleg ilyen beállítottsággal jött a világra, (mert bárki bármit mond, ezt nem lehet tanulni) az nem fog a divatos rucikről, sminkekről meg ékszerekről írni, amikor az nem érdekli. Ráadásul én semmiben nem keresem a menőséget meg azt, hogy mi mennyire népszerű. Leírom, amit szeretek és passz. Aki pedig nem ilyen, az mit írt volna a gothokról, ha maga sem tud semmit? Számomra az a jó oldal/blog, ahol az író a saját, személyes tapasztalatait is beleviszi, és ettől lesz egy olyan plusz hangulata az egésznek, amit imádok. De most az, hogy pár száraz információt kiguglizik a netről, meg a Wikipédiáról is lopkod, az kinek tetszik? Számomra az ilyen, mögöttes tartalommal nem bíró oldalak egy fabatkát sem érnek, mert csak az egyediséget tudom értékelni. Gothnak lenni nem arról szól, hogy leírjuk azt, amit már így is mindenki tud.

Végső soron nem tudtam mit mondani, neki is leírtam a véleményemet, és sok sikert kívántam a ,,beauty" blogjához.

Nem értem, hogy egyesek miért hiszik azt, hogy gothnak lenni menő. Mert nem, nem az. Ez is pont olyan, hogy valaki szőke hajjal születik, míg a másik barnával. Át lehet festeni, de a festék alatt mindig megmarad az eredeti, természetes színe. Gyökerestül nem tudod megváltoztatni a személyiséged, és nem is kell! Azért, mert valaki nem goth, rocker, metálos, vagy éppen punk, még lehet egy jófej, kedves és aranyos ember. Ez nem határoz meg senkit, az viszont szerintem már sokkal többet elárul, hogy mennyire próbálja megjátszani magát. Ismétlem, teljességgel feleslegesen, mert még ha sikerül is elhitetnie azt, amit szeretne, sosem lehet boldog, mert nem önmaga. Mindenkinek olyan közösséget kéne választania, ahol otthon van, és ahol rátalál azokra, akik megértik őt!

Lehet, hogy kissé össze-vissza, illetve helyenként csapongó írás kerekedett ki a gondolataimból, de nézzétek el nekem, mert rengeteg kusza dolog kavargott a fejemben! Iszonyú ideges vagyok az ilyen emberektől, no meg attól is, hogy csak így átruházta rám az oldal vezetését, és ezzel le van tudva a részéről minden. Szerencséjére imádom ezt a témát, és szívesen viszem tovább...

A következő bejegyzésnél is találkozunk!

~ Delilah



0 megjegyzés: